سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر گنبد کبود

خبرگزاری آریا- جمعیت جهان در ماه مه به شش میلیارد و ششصد و شصت و شش میلیون و ششصد و شصت و شش هزارو ششصد و شصت و شش نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روزنامه اینترنتی روسی نوویه ایزوستیا نتایج تحقیقات ماهیانه ای که در چارچوب طرح World POPCloc برگزار می شود نشان می دهد این رقم موجب اشفتگی افراد خرافه پرست و برخی متعصبین مذهبی شده چون عدد 666 در انجیل نشانه نحسی نامیده شده و تکرار سه باره ان خیلی نگران کننده است.

برخی از مسیحیان متعصب معتقدند اخرین نفری که باتولد خود جمعیت جهان را به این رقم مرموز رسانده به احتمال زیاد همان ضد مسیح است و به همین دلیل باید منتظر فجایع عظیم طبیعی در جهان بود که طوفان اخیر میانمار گواهی بر این مدعاست.




اصغر صمصامی ::: دوشنبه 87/2/23::: ساعت 11:42 عصر

? ?هزار میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده برای خشکسالی در کشور دو هزار میلیارد ریال آن به این استان اختصاص یافت.
به گزارش یکشنبه ایرنا"سید جعفر حجازی" در جلسه ستاد خشکسالی خوزستان در استانداری این استان با اشاره به اینکه اولویت اول در استان برای گذر از بحران خشکسالی ، تامین آب شرب است افزود: سهمیه بندی آب کشاورزی الزامی است و عزم دولت بر این است که از محل تسهیلات بانکی و یا کمک بلاعوض مشکل کشاورزان را حل کند.
قابل توجه مسئولین استان بوشهر: آفرین به مسئولین استان خوزستان



اصغر صمصامی ::: دوشنبه 87/2/23::: ساعت 11:41 عصر

به گزارش فارس، بانک جهانی در تازه‌ترین آمار خود از افزایش قیمت جهانی کالاهای اساسی اعلام کرد: قیمت مواد غذایی طی یک سال اخیر از 3 ماهه اول سال 2007 تا 3 ماهه اول سال 2008 بین 71 تا 102 درصد افزایش داشته است.
بنا بر این گزارش، قیمت انواع روغن گیاهی طی این مدت، رشد قابل توجهی در جهان داشته  است. گزارش بانک جهانی حاکی است، قیمت برخی نهاده‌های کشاورزی طی این یک سال، بالاترین رشد قیمت را داشته و به عنوان مثال قیمت یک نوع کود شیمیایی از نوع فسفات از 45 دلار در هر تن به 234 دلار در هر تن افزایش یافت که رشد 420درصدی را نشان می‌دهد.

گزارش بانک جهانی حاکی است، غلات از دیگر کالاهای‌اساسی بوده که طی یک سال اخیر رشد قابل توجهی را در قیمت تجربه کرده است.  

بنابراین گزارش، در میان مواد غذایی تنها گوشت مرغ، گوسفند و گاو رشد اندکی داشته‌اند. از محصولات کشاورزی و غذایی که بگذریم، قیمت انواع انرژی و محصولات فلزی و معدنی نیز طی این مدت رشد قابل توجهی داشته است.



اصغر صمصامی ::: دوشنبه 87/2/23::: ساعت 11:41 عصر

                                      



اصغر صمصامی ::: جمعه 87/2/20::: ساعت 10:46 عصر

اگر این روزها گذرت به بازار افتاده باشد بازار سیاه دولتی را می‌بینی که از 30 سال پیروزی انقلاب به این طرف مردم به چشم خود ندیده بودند. انرژی اتمی حق مسلم ماست ...

هر کسی خربزه می‌خورد پای لرزش هم می‌نشیند.

آقای احمدی‌نژاد می‌خواست با چه چیزی اسرائیل را از بین ببرد؟ مگر اسرائیل یک کشور نیست؟ اگر خودش می‌خواهد اسرائیل را نابود کند با خانواده‌ی محترم به لبنان برود و در آنجا با کمک حزب‌الله لبنان اسرائیلیها را محو کند؟

همه‌ی این چیزهایی که امروز به سر ما آمده و می‌آید از ماست. آقای احمدی‌نژاد مقصر نیست، مقصر اصلی مردم هستند. مردمی (من و شما) که بدون یک ذره تفکر و اندیشه گول ظاهر افراد را می‌خورند؟ حالا باید هر کاری که می‌کند شما یک لعن و نفرین به خود کنید و به کسی دیگر کاری نداشته باشید.

آن از مجلس منتخب که با قوانین تصویبی خود روز به روز زندگی را بر مردم سخت می‌کند.

افزایش قیمت سوخت و گرانی‌های اخیر همه پیامد رأی نسنجیده من و شماست.




اصغر صمصامی ::: جمعه 87/2/20::: ساعت 10:44 عصر

   1   2   3      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 21


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :131361
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<