سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر گنبد کبود

عکسی از یک برکه آب که در سال 1904 گرفته شده بود در حراجی در نیویورک به قیمت بی سابقه 9/2 میلیون دلار فروخته شد.
به گزارش سی.ان.ان ، این عکس به نام «مهتاب در برکه آب» را ادوارد استایچن در ردآیلند، نیویورک ، گرفته بود.
هویت خریدار این عکس اعلام نشد. عکس برکه آبی را در ناحیه ای پردرخت نشان می دهد که نوری که از پشت درختان می آید در آب منعکس شده است.
موسسه حراج کریستی ، پیش از حراج روز سه شنبه ، قیمت آن را یک میلیون دلار در نظر گرفته بود. ابعاد عکس 16 در 19 اینچ است.
دو نسخه دیگر از این عکس در اختیار مجموعه های موزه ها قرار دارد.
در نوامبر عکسی از ریچارد پرینس به نام «(کابوی) بی عنوان» یک میلیون و 248 هزار دلار فروخته شد که تا امروز گرانترین عکس بود.



اصغر صمصامی ::: چهارشنبه 87/1/14::: ساعت 10:37 عصر

با وجود فعالیت‌های دولت هلند و اقلیت مسلمان این کشور برای محکوم کردن قانونی فیلم مستند ضدقرآنی "فتنه" ساخته گریت ویلدرز، سیاستمدار دیگر هلندی خود را برای به نمایش درآوردن فیلم کارتونی توهین آمیز نسبت به پیامبر اسلام آماده می‌کند.

به گزارش ایسنا، این کارتون جدید توسط سیاستمدار دیگر هلندی آیهان هونجا، عضو شورای همکاری مسلمانان هلند روز گذشته معرفی شده است.

انتظار می‌رود این فیلم کارتونی توهین آمیز که از سوی یک سیاستمدار حزب کارگر این کشور نوشته شده است، روز بیستم آوریل پخش شود.

کانال تلویزیون هلند قصد دارد این فیلم ضداسلامی را با همکاری کمپانی زنان این کشور پخش کند.

این اقدامات که با عنوان استفاده از آزادی بیان در جامعه هلند صورت می‌گیرد اهانت به ادیان و پیامبران را در پی دارد.



اصغر صمصامی ::: سه شنبه 87/1/13::: ساعت 1:52 عصر

مهر: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال "برناردینو گونزالس وازکوئز" دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را قضاوت خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در اقدامی غیر منتظره با تغییر داوران شصت و چهارمین دربی پایتخت، سه داور اسپانیایی دیگر را به عنوان داوران جدید این مسابقه انتخاب کرد.

برپایه این گزارش، طبق اعلام این کمیته "برناردینو گونزالس وازکوئز" به همراه "پدرو بارسیا فرناندز" و "جاس مانوئل فرناندز میراندا" هر سه از اسپانیا قضاوت دربی 64 را برعهده خواهند داشت.

پیش از این و در روز نخست فروردین ماه سال جاری کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که "ادواردو ایتورالده گونزالس" به همراه "روبرتو پرز دل پالامار" و "رافائل گوئررو آلونسو" مهمترین دیدار هفته بیست و ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشورمان بین تیم های پرطرفدار پایتخت را قضاوت می کند.




اصغر صمصامی ::: سه شنبه 87/1/13::: ساعت 1:50 عصر

هموطن: قبایل ترک نژاد «ایگوری» دوازده برج را در آسمان می شناختند و نام دوازده سال را با قیاس دوازده برج آسمانی ، وضع کرده و عقیده داشتند .
قبایل ترک نژاد «ایگوری» دوازده برج را در آسمان می شناختند ، و نام دوازده سال را با قیاس دوازده برج آسمانی ، وضع کرده و عقیده داشتند که در هر سال ، خلق و خوی مردم و وقایعی که پیش می آید ، شبیه به جانواری میشود که آن سال منسوب به اوست.
ایرانیان در گذشته اسامی سالها را ، از تقویم ایگوری بشرح زیر اقتباس کرده اند:
سال موش ¤
سال پلنگ ¤
سال نهنگ ¤
سال اسب ¤
سال میمون ¤
سال سگ ¤
سال گاو ¤
سال خرگوش ¤
سال مار ¤
سال گوسفند ¤
سال مرغ ¤
سال خوک ¤



اصغر صمصامی ::: جمعه 87/1/2::: ساعت 6:46 صبح

آفتاب: کرد های شمال عراق در حالی روز آغاز بهار را جشن گرفتند که جنگنده های ارتش ترکیه با نقض حریم هوایی عراق، باردیگر وارد خاک این کشور شده و تعدادی از شهرها و روستاهای شمال عراق را بمباران کردند.

در این بمباران ها که تلفات جانی نداشت پایگاه های PKK مورد هدف جنگنده های ارتش ترکیه قرار گرفت.طی این حملات شهرهای هفتنین،کانمسه، عمادیه و  نروه رکان بمباران شداند .

از سال 1984 تا کنون 40 هزار نفر در عملیات های مختلف در جنوب ترکیه جان خود را از دست داده، و به نظر می رسد با ادامه حضور نظامی ترکیه در مرز با عراق عملیات و تعداد کشته ها نیز بیشتر شود.




اصغر صمصامی ::: جمعه 87/1/2::: ساعت 6:44 صبح

   1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 23


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :131363
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<