سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر گنبد کبود

عصر ایران- یک هنرپیشه سینمای آمریکا در مصاحبه با رادیوی ملی پاکستان اعلام کرد که به دلیل نحوه کمک رسانی دولت پاکستان به فقرای این کشور، به دین اسلام علاقه مند شده است.

به گزارش سرویس بین الملل عصر ایران به نقل از رادیو ملی پاکستان، آنجلینا جولی که به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور کودکان به پاکستان اعزام شده بود، پرداخت صدقه مردم و صرف این پولها برای کودکان بی بضاعت را مهم ترین دلیل علاقه مندی به دین اسلام اعلام کرد.

وی در مصاحبه با این رادیو گفت: قبل از سفر به پاکستان از اینکه ریسک کرده بودم و پیشنهاد حضور در آنجا را پذیرفته بودم، هراس داشتم اما آنجا همه مرا می شناختند و مرا با نام آنجلینا صدا می زدند.

این هنرپیشه سینمای آمریکا در پاسخ به این سئوال که در مورد آینده کاری خود چه تصمیمی گرفته است گفت: قصد دارم فعلا در یونیسف به فعالیتم ادامه دهم تا وجدانم کمی راحت شود. بعد از افغانستان هم به کمک غیر نظامیان لبنان خواهم رفت تا کمک های مالی مسلمانان پاکستان را به برادران لبنانی شان تحویل بدهم.

در پاسخ به این سئوال که آیا قصد مسلمان شدن دارد یا خیر گفت: فکر نمی کنم که این سئوال نیازی به جواب داشته باشد زیرا مسلمانی فقط به صرف اعلام کردن آن نیست بلکه باید در عمل مسلمان بود.

جولی که پیش از ورود به پاکستان و درون هواپیما حجاب خود را آماده کرده بود، بعد از ورود به این کشور مورد استقبال شدید مردم قرار گرفت.


گفتنی است که این هنرپیشه آمریکایی ، میزان کمکهای نقدی مردم پاکستان را قابل ملاحظه ای به مردم لبنان کرده اند و امیدوارم که دیگر کشورهای اسلامی نیز کمکهای خود را هرچه سریعتر به این کشور اهدا کنند.



اصغر صمصامی ::: شنبه 87/1/31::: ساعت 12:31 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 3


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :131423
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<