سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیر گنبد کبود

رحلت جانگداز
پیامبر رحمت محمد مصطفى(ص) و شهادت جانسوز کریم اهل بیت
امام حسن مجتبى (ع) و ثامن الحجج امام رضا (ع) را تسلیت مى‏گوییم
351708.jpg



اصغر صمصامی ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 6:38 صبح

رئیس‌جمهور سابق کشورمان با اشاره به برخی رویدادها که در راستای حذف اصلاح‌طلبان رخ داده است، تصریح کرد: نقشه‌ای هست که باید آن را برهم زد. ما باید این بازی را به هم بزنیم به هر صورتی که می‌شود؛‌بنابراین، با همه وجود در انتخابات مظلومانه، اما با نشاط شرکت می‌کنیم. خیلی‌ها نقشه‌های بزرگی کشیده‌اند که با حضور مردم در انتخابات خنثی می‌شود.

به نوشته سایت «باران»، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی که در گردهمایی کاندیداهای محذوف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس هشتم سخن می‌گفت، با تسلیت ایام رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از پیامبر اسلام به عنوان شخصیتی که برای انسان و تاریخ پیام‌آور توحید در اعتقاد، اخلاق در رفتار و عدالت در عرصه اجتماعی بود، نام برد.

وی با بیان این‌که خداوند در برابر رسالتی که بر دوش پیامبر اسلام قرار داد، پاداشی نیز برای ایشان معین کرد، از دوست داشتن آن حضرت و اهل بیتش به عنوان این پاداش یاد کرد.
سیدمحمد خاتمی در ادامه با استناد به یکی از فرمایش‌های امام سجاد(ع) مبنی بر این‌که اگر خداوند فرمان داده بود که با پیامبر بد کنند، با ایشان بدتر از آنچه در حق وی و خاندانش کردند، نمی‌کردند. گفت: حال باید ببینیم که پیامبر اسلام چه کرده است که خداوند مزد رسالتش را دوستی او و خاندانش معرفی کرده است.

رئیس مؤسسه بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها در ادامه اظهاراتش با یادآوری این‌که پس از رحلت پیامبر وضعیت به گونه‌ای شد که انتصاب به پیامبر جرم به شمار می‌رفت، از آن به عنوان مصیبت بزرگ بشریت و تاریخ نام برد و خاطرنشان کرد: ممکن است همه فعالیت‌های تکاملی تاریخ با این آفت روبه‌رو شود. چنانچه امروز اگر دقت کنید می‌بینید که انقلاب، امام و شخصیت آن بزرگوار مورد غفلت قرار می‌گیرد و به کسانی که در این زمینه دغدغه دارند اتهام وارد می‌شود.

ادامه مطلب...


اصغر صمصامی ::: پنج شنبه 86/12/16::: ساعت 8:20 عصر

برخی انواع محصولات لبنی از جمله ماست، شیر، پنیرو کره طی چند روز گذشته حدود 20 تا 100 درصد افزایش یافته و این در حالیست که مسولان تا کنون در مورد علت افزایش اظهار نظر نکرده اند.
اکونیوز: قیمت برخی محصولات لبنی که طی روزهای اخیر بدون اطلاع قبلی افزایش یافته با سکوت مسولان زیربط مواحه شده است.

برخی انواع محصولات لبنی از جمله ماست، شیر، پنیرو کره طی چند روز گذشته حدود 20 تا 100 درصد افزایش یافته و این در حالیست که مسولان تا کنون در مورد علت افزایش اظهار نظر نکرده اند.

افزایش قیمت ها در حالی صورت گرفته است که در سال جاری طی دو نوبت محصولات لبنی افزایش قیمت داشته است.

گزارش اکونیوزحاکیست، علاوه بر افزایش قیمت، وزن محصولات از جمله شیر، شیرکاکائو کاهش یافته است.

این گزارش می افزاید: قیمت ماست یک کیلویی کم چرب که پیش از این 550 تومان بود با تغییر قیمت هم اکنون 750تا700تومان به فروش می رسد.

همچنین وزن شیرهای مثلثی حدود 50 گرم کاهش یافته است.

گفته می شود علت اصلی افزایش قیمت ها به نهاده های دامی بر می گردد که طی ماهای اخیر به شدت افزایش داشته است.

مردم با اظهار گلایه از این تغییر قیمت ها نگران افزایش مجدد قیمت محصولات لبنی همزمان با آغاز سال جدید هستند چرا که معمولآ با آغاز سال نو قیمت ها هر سال افزایش داشته است.



اصغر صمصامی ::: پنج شنبه 86/12/16::: ساعت 8:18 عصر

• حدود ?? درصد از ثبت نام کنندگان در انتخابات تأیید صلاحیت شده اند که براین اساس بیش از ???? نفر در سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت
• اخذ رأى ازمردم درروز?? اسفند در??هزارشعبه سراسرکشورانجام مى شود
• ?? میلیون تعرفه انتخاباتى به سراسر کشور ارسال شد
• تبلیغات انتخاباتى داوطلبان نمایندگى هشتمین دوره مجلس از نخستین دقایق امروز آغاز شده و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ?? اسفند ادامه خواهد داشت
• داوطلبان در حوزه هایى که شمارش آرا رایانه اى است باید کد داوطلبى خود را در اوراق تبلیغاتى درج کنند



اصغر صمصامی ::: پنج شنبه 86/12/16::: ساعت 8:15 عصر

باخبر شدیم که با گسترده شدن دامنه اهانت ها به مقدسات و پیامبران الهى، این بار یک اسرائیلى به اصطلاح محقق که نتایج تحقیقات مضحک او هفته گذشته منتشر شده ادعا کرده: ]حضرت[ موسى(ع) در بالاى کوه سینا بر اثر استعمال نارکوتیک هاى قوى دچار توهم شده و با خدا، هم صحبت شده است(!)
این پژوهشگر در ادعاهاى بى شرمانه اش، اظهار داشته: دیدن آتش در درختان مشتعل که طبق نص انجیل (و قرآن) باعث نجات جان موسى(ع) شده، ناشى از زیاده روى ]آن حضرت[ در مصرف مواد روانگردان بوده است(!)



اصغر صمصامی ::: پنج شنبه 86/12/16::: ساعت 8:13 عصر

<      1   2   3   4   5   >>   >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 19


بازدید دیروز: 4


کل بازدید :131439
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<